Acabada ben tard la Gala dels Goya d’aquest any, he de dir que m’ha impressionat. L’he trobat amena i, fins i tot, divertida. M’he rigut i he passat una bona estona. Així que vull felicitar a tot l’equip de producció, direcció, edició… per la gran feina que han fet. Sí senyor una Gala com cal per commemorar tants anys de cinema espanyol! I els 25 anys d’aquests premis.

El millor de tot ha estat la gran revelació de la nit, la pel·lícula “Pa negre” que ens ha sorprés a tots amb els seus 9 premis. I és que en acabar la Gala m’he posat a buscar la pel·lícula per tal d’adquirir-la. Quines ganes que tinc de veure-la, però ara només puc esperar fins al 9 de març (dia previst en que surt en dvd i blu-ray).

I, el pitjor… la Gala ha estat perfecte. Molt dinàmica amb presentadors molt variats, els gags diferents els uns amb els altres, els vídeos commemoratius tractats des d’un punt d’humor… De la Gala no se’n pot criticar res (pel que fa la meva humil opinió). El que passa és que el pitjor està per venir, sobretot demà quan els mitjans de comunicació titllin la gala de massa catalana!

I és que ja es veu a venir que demà començarà un altre capítol del que acostuma a ser el debat Espanya vs Catalunya. Ja critiquen prou que “Pa negre” sigui en català, però quan “Los Otros” la van fer en anglès no va passar res…

Temps de reflexió.