Goku, ara a l’altre món, ha estat entrenat per en Kaito. Finalitzat l’entrenament és hora de tornar a la Terra. El problema és que s’ha desviat del camí i ara no sap com arribar-hi, així que en Goku està perdut. Sense saber per on va arriba a un poblet anomenat “ciutat de Halloween”. Allà es topa amb un ésser cadavèric compost únicament per óssos, en  Jack Skellington.

– Goku: Perdona, el camí a la Terra? És que m’he perdut.

– JS: La Terra? No sé, això és la ciutat de Haloween!

– Goku: Sí, la Terra, el món dels vius! On tú estaves abans… emmm… abans de morir.

– JS: No sé de què m’estàs parlant.

– Goku: Bé, no volia molestar. Seguiré buscant. Gràcies de totes maneres.

– JS: Encara que… no. No és bona idea.

– Goku: No, sí, sí, digues. Encara que què?

– JS: Res és igual, és que estic molt enfeinat, he de preparar la gran festa de Halloween!

– Goku: Però saps on és la Terra?

– JS: Jo no, però sé d’algú que potser sí que ho sap.

– Goku: I on és, on és aquest algú?

– JS: És diu Santa Clavos i viu a la ciutat de Nadal.

– Goku: La ciutat de Nadal? I com s’hi arriba fins allí?

– JS: Bufff… és una mica complicat. Al nort d’aquesta ciutat et trobaràs un cementiri i passat aquest hi ha un bosc, si fas cap a l’est et trobaràs tres arbres. En el del mig hi ha una porta  que et porta a la ciutat de Nadal. Quan entris arribaràs a una ciutat tota nevada i plena de llums de color. Allà et trobaràs una pila de xavals que canten. Pots preguntar-lis per Santa Clavos, segur que sabran on és.

– Goku: Moltes gràcies. Me’n vaig ràpid que no tinc temps per perdre.

– JS: Nano, ves en compte perquè és perillòs. Allà al bosc viu Oogie Boogie.

Mentre Goku marxa volant arriben Lock, Shok i Barrel (els secuassos d’Oogie Boogie) tot alterats.

– Nens: Jack, Jack! Oogie Boogie ha segrestat a Santa Clavos!!!!

En Jack es posa a còrrer darrere de Goku tot cridant-lo.

– JS: Oh no! Nano, nano!!! No marxis tant ràpid!

– Goku: M’ho dius a mi?

– JS: Sí (esbufegant). El temible Oogie Boggie ha segrestat a Santa Clavos!

– Goku: I ara que faig? On viu aquest Oogie Boogie?

– JS: Com? No estaràs pensant en enfrontar-te a Oogie Boggie? No saps el que dius! És fantasmós i temible, no t’imagines la gran quantitat de coses terribles que ha fet.

– Goku: I perquè no? Jo no tinc por de ningú! A més, si Santa Clavos és l’únic que em pot ajudar, alguna cosa hauré de fer.

– JS: Ben dit. Espera un moment.

– JS: Zerooooo!

Jack Skellington crida al seu gos i aquest apareix.

– JS: Aquest és Zero, ell t’acompanyarà fins a la casa d’Oogie Boogie i desprès marxarà. Jo mateix t’hi acompanyaria però és que he d’acabar de preparar la festa. Tothom confia en mi. Sobretot cuidame’l bé.

– Goku: Moltes gràcies! Som-hi Zero.

En Goku marxa amb Zero cap a casa d’Oogie Boogie per salvar a Santa Clavos.