Acaba la setmana i amb ella l’assignatura de nous formats digitals. És una pena, sí, però aquesta no és l’última entrada de l’assignatura. Encara tinc fins diumenge, intento retrassar el moment perquè no sé com despedir-me, com dir un adéu a una de les millors assignatures de tota la meva vida.

La veritat és que em sap molt greu perquè encara que segueixi mantenint el bloc no serà el mateix. Jo seguiré connectada a la xarxa però no em passaré hores i hores pensant què escric, com ho faig, què linko… Al menys dormiré una mica més… 😉  xDD.

Bé, però tot això ja ho faré en la propera entrada que encara em queda un dia per seguir pensant que això encara no acaba.

Avui volia recomanar a tots els lectors del bloc, que si tenen 15 minuts -i sinó també- que els aprofitin per veure el vídeo d’Steve Jobs en el seu discurs a la graduació d’Stantford (2005). Són quinze bons minuts on podem aprendre coses que ens serviran per a la vida, on podem trobar un sentit a allò que fem, on podem encoratgar-nos per seguir el nostre camí…

. 

Així és com en Toni ens va despedir de l’assignatura, amb aquest discurs tan emotiu que val molt la pena. Gràcies Toni per aquest regal.

.

“Stay hungry, stay foolish” Segueix afamat, segueix esbojarrat.