Avui m’ho estic passant molt bé: seguint el tema dels videojocs (passió que romania dormida en mi per la quantitat de feina que aquestes darreres setmanes hem tingut) m’he posat a jugar al Guitar Hero a practicar el nivell difícil -ja quasi li he pillar el truc-. Però desprès d’una horeta jugant… ja cansava així que he apagat la PS2 i apa, a fer altres coses. Com que no sabia que fer he dit: “Vaig a veure que és això de Twitter” -xarxa social totalment desconeguda per mi-. Així que m’hi he registrat, aquí el meu link: http://twitter.com/eli_sangra, i he començat a xafardejar per allí.

Al principi anava una mica perduda perquè ni sabia que era ni que feia ni res de res (i a més tot en anglès, això no ajuda. xDD). Però bé, ara ja he entès què és. Resulta que hi ha un vídeo molt maco (in english) que corre per la xarxa on t’explica que Twitter serveix per a què la gent sàpiga que fas. Sí, sí, una mica absurd. Això és el que segueixo pensant jo tot i que li veig utilitat però no m’acaba de convèncer 100% (haurem d’esperar a la classe de demà -o millor dit d’avui-).

Després també he descobert que una utilitat pot ser que els teus amics en comptes de trucar-te per saber què fas, ho consulten a Twitter (així no gasten saldo. xDD). Sí que sembla útil però és que jo no tinc amics amb Twitter, snifff! snifff! Així que ja us n’esteu fent, que us vull tenir controlats… jejej.

Uix, he escoltat la paraula “control”. La meva reflexió va per aquí, si estem constantment explicant el que fem i deixem de fer, no és un perill més gran que Google? Google té una potent base de dades i ens coneix molt bé: sap què busquem, què ens interesa… però ambTwitter ens poden conèixer més a fons perquè directament els hi estem explicant la nostra vida (bé és el que passa amb les xarxes socials). No creieu que és un perill? Penseu en això.

 

Espero que no us hagi avorrit gaire amb la meva vida, però ja que parlem de xarxes socials… no em feu gaire cas que no sé ben bé el que dic. Per una part estic cansada (són les 4:13 a.m.) i d’altra banda, hiperactiva (m’he pres un Red Bull) xDD. En fi, una actualització molt light i molt personal més que res perquè demà a classe parlarem sobre Twitter i m’informaré més bé del què és, la seva utilitat, com funciona (aquest és un punt del qual ens n’hem d’assabentar per què vaig més perduda… xDD. Encara que ja li començo a agafar el truc. jejej).

En fi, crec que ara sí que aniré a dormir que demà m’espera un dia… (Uni, little job, futbol i no sé si podré fer un Guitar) jajaja. És un no-parar.

 

Eli ^^