Avui hem rebut la visita d’Albert Murillo, gran apasionat dels videojocs. Té un podcast, un vodcast, treballa a la ràdio… i tot relacionat amb els videojocs i la cultura dels videojocs.

Avui no faré una entrada explicant allò del que hem parlat, això ho deixo per demà -així que espero que em perdoneu-. Doncs m’avanço per tal d’aficionar-vos als videojocs , o al menys  que passeu una estona entretinguda.  

La meva proposta per aquesta entrada és que us familiaritzeu amb l’oci digital i per això aquí teniu la demo d’un joc de la wii: “Zack & Wiky: En busca del Tesoro de Barbaros”. (Heu d’anar allà on posa “cómo jugar”).

Aquest videojoc, que va sortir fa poc al mercat espanyol, tracta sobre un aprenent de pirata que va cercant tresors. Per la breu explicació que us he fet, sembla que el joc sigui de plataformes, però no ho és. És un joc d’enginy i ressolució de puzzles (alguns més difícils que altres -us ho dic jo que el tinc i en aquest moment estic encallada en un punt-). Però li heu d’afegir la tecnologia Wii, és a dir, el wii remote i els seus moviments.

Doncs dit tot això, molta sort en la ressolució d’aquesta pantalla! No és difícil però en Fran, en Pol Smith i jo ens hem estat una bona estona… 

.

NOTA: Si trobeu la solució ens ho podeu fer saber a través d’un comentari, però mai no la expliqueu per respecte a la gent que ho vulgui resoldre. És com que t’expliquin el final d’una pel·lícula que volies veure.

 

Espero que gaudiu!

 

Eli ^^