Aquesta setmana havia escollit el tema de la Guerra de Formats però no m’he pogut estar de fer aquesta entrada. No sóc ni molt menys fan del Follonero ni del programa de Buenafuente, però he trobat curiós que el Follonero hagi iniciat un bloc –El bloc del Follonero-. El principal motiu pel qual l’ha iniciat és per anar comentant l’evolució del seu programa: “Salvados por la Campaña” que per cert, només comptarà amb dos episodis.

Així que veiem com internet resulta un métode de suport per a molts programes de Televisió. Cal que el programa estigui present sempre, no només des de que comença l’episodi per la televisió fins que acaba. Cal que la gent estigui continuament amb contacte amb el programa, i que millor que una web o un bloc?

Una altra cosa interessant és en la primera entrada d’aquest bloc que diu: “La promo la estrenamos en este weblog. Pero en televisión la estrenaremos el lunes 11 de febrero en “El Intermedio” del Gran Wyoming, el mejor programa de humor de laSexta. Gracias Andreu.” En conclusió, la promo surt abans per internet que per la pròpia televisió. Els costums estan canviant, Internet cada vegada adquireix una major importància des del punt de vista comunicatiu. I sobretot esdevé una eina publicitària, perquè aquest bloc no és res més que publicitat per al programa, molt potent i econòmica.

 Us deixo amb la promo perquè la veritat, m’ha fet gràcia.

 Per fi es posen d’acord en alguna cosa… jajaja.

Un altre vídeo que podeu veure sobre el Follonero quan li comenta a Buenafuente això del seu programa.

I també, altres blocs que acompanyen programes de televisió: Buenafuente, Polònia

Eli ^^