Hola a tots! Avui comencem oficialment a fer el primer comentari de l’assignatura Nous Formats Digitals. Així que m’he de presentar i explicar per què he creat aquest bloc i tot això mentre faig ús dels hipervincles. 

Sóc la Eli i estudio Comunicació Audiovisual a la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). També jugo a futbol en un equip que es diu Xaica. Altres aficions que tinc són els ordinadors i les videoconsoles -m’encanta la Wii-.

Aquest és el meu bloc i és l’eina de treball de l’assignatura de Nous formats Digitals -assignatura que cursem aquest segon trimestre-. Se suposa que ens hem de començar a familiaritzar amb la comunicació a través d’Internet. Per això, els continguts que tractarem en l’assignatura i per tant els del bloc seran:

També escriuré sobre altres qüestions a banda de l’assignatura, ja que la meva intenció és seguir amb el bloc quan acabi aquesta.

Espero que us agradi aquest bloc, que us serveixi d’ajuda i que tots hi participem.